Politica de retur

Dacă doresti sa returnezi un produs catre MitziFashion.ro, indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.

Conditii de returnare a produselor:

NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!

- produsul nu va prezenta semne de uzura

- produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (bretele, etc...)

- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului

- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului

- ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura

- retururile se vor face numai impreuna cu factura primita 

 Modalitate de returnare:

- pe site dupa cum urmeaza:

   In josul paginii site-ului se afla coloana “contul tau”. La pozitia ‘comenzi’ vei gasi comanda unde se afla produsul pe care doriti sa-l returnati. Il selectati, modificati cantitatea( in cazul in care returnarea este partiala), scrieti in casuta de mai jos motivul returnarii produsului si apasati butonul “solicita o  returnare”. Pentru suport telefon 0734703740.

- dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu RAMBURS 0 Lei, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda

- de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii (in maxim 15 zile calendaristice)

- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata 

- pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare 

Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile de la primire, in starea initiala, te rugam sa te asiguri ca toate etichetele raman atasate produsului. Asigura-te că nu există semne pe produs. Te rugăm să returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.

Ai obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia ta. Cu mare placere oferim si schimbul de produse.

 

Multumim!